Prov i specialsök 26 nov 2021

Välkommen på prov i SBK Specialsök klass 1 på Botkyrka BK fredag den 26 november. Provet startar 16.00 och beräknas vara färdigt 20.00.
Anmälan görs via mail till tk@botkyrkabk.se och ska vara inne senast 15/11. Den ska innehålla förarens namn, medlemsnummer, klubbtillhörighet och kompletta kontaktuppgifter. För hunden behöver vi registrerat namn, ras, födelsedata och regnr/tavlic.

Startavgift 350:- och info om betalning kommer via PM efter bekräftad plats.
Domare Maria Gabrielsson PL aspirant Lennart Larsson
Frågor besvaras via mail eller slå en signal till 070-538 41 59 Maria
Skriv gärna om du har något önskemål angående starttid så ska vi föröka lösa det. Alla får en individuell starttid.

Läs gärna regelverket som du hittar via länken https://www.brukshundklubben.se/funktionar/prov-tavling/specialsok/regelforslag/