Hundkurser

Du måste vara medlem i Botkyrka BK/SBK för att få delta i kursverksamheten. Är du inte medlem kan du bli det samtidigt som du anmäler dig till en kurs. Lägg bara till produkten Medlemskap i kassan samtidigt. På produktsidan kan du se vad som ingår i ditt medlemskap. Medlemsavgiften till Botkyrka BK erläggs endast en gång även om du skulle vilja gå flera kurser under året. Här kan du läsa vilka villkor som gäller när du anmäler dig till en kurs.

Är det någon kurs du vill gå som inte finns här? Gör din intresseanmälan här!

För kursfrågor mejla kurs@botkyrkabk.se

VĂĄr kursstege

Valpkurs

För dig som har en hund som är 3-6 månader och som vill träna grunderna i vardagslydnad.

Grundkurs

För dig som har en hund som är  över 6 månader som tidigare inte gått kurs och vill träna grunderna i vardagslydnad.

Fortsättningskurs

För dig som har en hund som gått valp- eller grundkurs eller redan kan grunderna och vill fortsätta träna.

Specialkurser

För dig som vill utveckla dig i någon speciell riktning ex. spårkurs, rallykurs, tävlingslydnad, eller nosework.

Grundkurser

Specialkurser